Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Στο Βραχάτι Κορινθίας

Με μεγάλη μου χαρά αποδέχτηκα την πρόσκληση από το βιβλιοπωλείο Μπιτσάκου στο μακρινό για μένα Βραχάτι Κορινθίας κι έτσι θα βρίσκομαι εκεί στις 2 Ιουνίου και ώρα 8 το απόγευμα, για να παρουσιάσω το «Πορφυρό ποτάμι». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αυλή του βιβλιοπωλείου, παραλία Βραχατίου.
Καλλιτεχνική επιμέλεια και ανάγνωση των αποσπασμάτων του βιβλίου από τους ηθοποιούς της θεατρικής σκηνής του Γιώργου Καρβουντζή.



                                                                 

4 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική πλοκή της ιστορίας σας, η οποία με παρέσυρε σε μια απνευστί ανάγνωσή της και ταυτόχρονα φώτισε,για μένα, σκοτεινές γωνίες της ιστορίας του γένους μας, προκαλώντας τη συγκίνησή μου, αλλά και την ευγνωμοσύνη μου για όσα όλοι μας λίγο πολύ σ'αυτή τη χώρα, σήμερα, θεωρούμε δεδομένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστώ πολύ, ανώνυμε φίλε μου, για όσα μου γράφεις στο σχόλιό σου. Έχεις απόλυτο δίκιο ως προς την τελευταία σου επισήμανση, την οποία και προσυπογράφω απόλυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις τελείωσα το Πορφυρό Ποτάμι ένα υπέροχο συγκινητικό βιβλίο που πλέκει υπέροχα τα ιστορικά γεγονότα με ανθρώπινες ιστορίες και μας αφήνει μια γλυκειά θλίψη και νοσταλγία για τις χαμένες πατρίδες. Σας ευχαριστώ.Φωτεινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ κι εγώ πολύ, Φωτεινή μου, για τα καλά σου λόγια. Ελπίζω να τα ξαναπούμε κάποια στιγμή στο μέλλον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή