Τετάρτη, 10 Μαΐου 2017

Στην Καστοριά

Στην πανέμορφη Καστοριά θα είναι η επόμενη εκδήλωση στην οποία θα παρευρεθώ, φίλοι μου, με αφορμή το νέο μου βιβλίο «Πορφυρό Ποτάμι». Η εκδήλωση, που συνδιοργανώνεται από τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ν. Καστοριάς, το Βιβλιοπωλείο ΑΛΠΑ και τις Εκδόσεις Ψυχογιός, είναι αφιερωμένη στον Ποντιακό Ελληνισμό και στους πρόσφυγες και θα πραγματοποιηθεί στις 20 Μαΐου, 7 η ώρα το απόγευμα, στο Μπαϊρακτάρειο Δημοτικό Ωδείο Καστοριάς. Την εκδήλωση θα πλαισιώσει με μουσική το συγκρότημα Ν. Γαβρά.


                                                               

6 σχόλια:

  1. Αναστασακη Μαρια12 Μαΐου 2017 - 1:07 μ.μ.

    Καλησπέρα κύρια Θεοδωρίδου,πριν χρόνια είχα διαβασει τη υπεροχή νύφη που φορούσε μαύρα. Σας ξανά βρήκα έπειτα απο χρόνια χάρη σε μια καλη μου φιλη που είναι μεγάλη σας θαυμάστρια και άρχισα κι εγώ να σας παρακολουθώ συγγραφικά και να μαγευομαι απο τις υπέροχες εικόνες και ιστορίες που πλαθετε. Η φιλη μου θα γίνει και κουμπάρα μου. Θα ήθελα να σας ρωτησω κάτι, πως γίνεται να αποκτησω ενα βιβλιο σας με αφιέρωση για να της το δωρισω???? Γνωρίζω οτι είχατε επικοινωνία στο παρελθον με την κουμπάρα μου. Θα χαρώ να λάβω απάντηση ....οποία κι αν είναι αυτή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου, Μαρία μου! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την επικοινωνία. Δε μου γράφεις σε ποια περιοχή μένεις, ώστε να σου απαντήσω πιο συγκεκριμένα σε σχέση με το ενυπόγραφο αντίτυπο. Το αναφέρω αυτό, επειδή μπορεί να βρίσκεσαι κοντά σε περιοχή που θα επισκεφτώ το επόμενο διάστημα για παρουσίαση, οπότε θα μπορούσα να σου το υπογράψω επιτόπου. Αν όχι, μπορείς να έχεις το βιβλίο που επιθυμείς να χαρίσεις στην κουμπάρα σου επικοινωνώντας με τις εκδόσεις Ψυχογιός και διευκρινίζοντας ότι θέλεις ενυπόγραφο αντίτυπο από μένα. Τηλ. 2102804800. Ο εκδοτικός οίκος θα έρθει σε επαφή μαζί μου και θα ρυθμίσουμε το ζήτημα. Θα χαρώ να απαντήσω σε οποιαδήποτε άλλη απορία σου, αν χρειαστεί. Σ' ευχαριστώ και πάλι για την επικοινωνία και το ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αναστασακη Μαρια12 Μαΐου 2017 - 9:23 μ.μ.

    Καλημέρα, βρισκόμαστε αρκετά μακρια, μιας και είμαστε στη Ρόδο, μακάρι να ερχοσασταν και εδω!! Θα επικοινώνησω με τον εκδοτικό οικο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να είσαι καλά, Μαρία μου. Ελπίζω να έρθω κάποια στιγμή και στη Ρόδο. Και μια και μου ανέφερες το όμορφο νησί σου, μαντεύω ποια είναι η μέλλουσα κουμπάρα σου. :) Να της μεταφέρεις, σε παρακαλώ, τους χαιρετισμούς μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναστασακη Μαρια13 Μαΐου 2017 - 12:46 μ.μ.

    Ήμουν σίγουρη οτι θα την υποψιαζοσασταν, είναι μεγάλη θαυμάστρια σας!!! Γι αυτό σκέφτηκα οτι μια ξεχωριστη αφιέρωση απο εσάς σε οποίο βιβλιο σας ξεχωριζετε εσείς θα ηταν όμορφη έκπληξη για την μέλλουσα νονά! Ευχαριστώ και παλι και ελπίζω να σας συνάντησουμε απο κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με χαρά μου θα της κάνω μια όμορφη αφιέρωση, Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή