Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Στη Σκύδρα

Στα πάτρια εδάφη, και συγκεκριμένα στη Σκύδρα, θα βρεθώ στις 29 Μαΐου, μετά από πρόσκληση του βιβλιοπωλείου Ανδρεάδη, στα πλαίσια πάντα των παρουσιάσεων του νέου μου βιβλίου «Πορφυρό Ποτάμι». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 8 το βράδυ, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου Ηρώ.
Για το ιστορικό πλαίσιο μες στο οποίο εξελίσσεται η υπόθεση θα μιλήσει ο δημοσιογράφος της «Πέλλα Τηλεόραση» κ. Γιώργος Παναγιωτίδης.

Περισσότερες λεπτομέρειες στην πρόσκληση που ακολουθεί.

                                                               

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα σας κυρία Θεοδωρίδου μου,

    ελπίζω να είστε καλά. Μόλις τέλιωσα και το Πορφυρό Ποτάμι και μαγεύτηκα για άλλη μια φορά. Ο τρόπος γραφής σας είναι τουλάχιστον αριστουργηματικός, πρότυπο γραφής για κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο. Έχοντας διαβάσει πλέον όλα τα βιβλία σας, μπορώ να πω οτι αγγίζετε τις ψυχές μας και μας μεταδίδετε την αγωνία του ελληνισμού. Ήθελα να σας ρωτήσω κάτι. Όταν γράφετε ένα μυθιστόρημα, γνωρίζετε πώς θα τελιώσει η ιστορία σας εκ των προτέρων? Δηλαδή, το έχετε αποφασίσει το τέλος από την αρχή? Σας ρωτώ γιατί έχω παρατηρήσει οτι σχεδόν σε όλα τα βιβλία σας, το τέλος είναι λυτρωτικό, όχι όμως πάντα ευτυχισμένο για τους ήρωες φυσικά. Π,χ, στο Πορφυρό Ποτάμι, θα ήθελα να δω τη Νιόβη και τον Φιλίπ μαζί στο τέλος, μετά πό τόσες ατυχίες και κακουχίες, πιστεύω οτι τους άξιζε αυτό που λέμε 'happy ending', δεν το βρήκαν τελικά...

    Σας εύχομαι το καλύτερο, περιμένω με αγωνία το νέο σας βιβλίο. μην αργείτε...

    Με εκτίμηση
    Ιουλία Σάββα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να είσαι καλά, Ιουλία μου! Σ' ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τη στήριξη που μου προσφέρεις με όσα μου γράφεις. Όσο για την ερώτησή σου, όχι, το τέλος δεν είναι ποτέ προδιαγεγραμμένο. Ακολουθώ τους ήρωές μου στα μονοπάτια που αυτοί χαράζουν και συχνά είναι αντίθετα απ' ό,τι έχω προδιαγράψει για κείνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή